torsdag, februar 18, 2010

Hun går! (elinenytt)

Jeg fatter ikke at det går an å bli så stolt! Hva har det å si at hun var bittelittegranne treg til å slippe seg? Hun tar små prøvende skritt framover og hiver seg i armene mine når hun har kommet fram:) Veldig stolt selv og! Setter rumpa i været og karrer seg opp i stående, strekker armene forsiktig ut fra kroppen for å finne balansen og tar et forsiktig, forsiktig skritt framover:) Flinke fine gode jenta mi!!!Nå er hun hos mamma og pappa. Og jeg kjenner at jeg saaavner henne! Hanne skal passe henne i morgen mens jeg er på jobb. Og i morgen kveld skal vi feire Stians 30årsdag, gleder meg til det:)

god helg til dere! Hilsen stolte mammaen til Eline som går!

1 kommentar:

inger sa...

Grattis med Elines første steg!!
Hun er nå så gooooood:) Også ligner hun sånn på deg:)
Kos dere med 30-årsfeiring! Hils Stian!
Glad i deg! Gleder meg til å se deg snart!
klem