mandag, februar 08, 2010

invalid men lykkelig

Ble vekket av ei lita jente som var VÅÅÅÅKEEEN kl halv 6 i dag. Skulle ønske jeg var like blid som henne da jeg kom å tok henne opp fra senga si, men i dag stod jeg opp med feil fot. For å prøve å riste av meg denne 'tungsintheten' filtet jeg meg et par pulsvarmere mens Eline sov formiddagsduppen sin. Men å stå over spisebordet vårt i en time mens jeg knotet med ulla er det dummeste jeg kunne ha gjort! Nå i kveld har jeg så vondt i hofter og bekken som jeg aldri har hatt før! Får ikke flyttet føttene! (jeg er ikke gravid nei.) Blir vel rullestol neste... Lurer på hvordan det kommer til å bli i evt neste svangerskap... ARG! Nå som det har vært så bra så lenge! Hvorfor skal det plutselig komme tilbake, og så sterkt???
Det ble altså verken trening eller soling i kveld da, som jeg hadde planlagt, og siden jeg synes veldig synd på meg selv ble det muffins med sjokoladebiter og peanøtter istedet. (moahaha... det var den slankinga...)

Før det ble for ille i hoftene fikk vi oss en tur ut, jeg og Eline:) Vi akte på Elines akebrett og lagde oss en fin snømann:) Som heier på VIF og er noe sjeløyd.

2 kommentarer:

IC.B sa...

God bedring, Kristin. Du får ta det med ro, og mase litt på Stian ;) hihi
Klemmer*

Berit sa...

Utrolig koselig blogg, Kristin! Så flink du er. Denne skal jeg følge med på :) Du har ei nydelig, søt jente! Arti med bryllup, da! Lykke til i forberedelsene. Klem