søndag, august 01, 2010

Kveldsmat. og prat.

Sitter å leser en artikkel om trygg barnehagestart. Og jeg er helt på gråten. Hvordan i all verden skal dette gå bra??? Jeg tenker ikke så mye på Eline som på meg. Jeg kommer til å bryte sammen når jeg skal forlate henne. Tenk om hun kommer til å klamre seg fast og gråte fortvilet??? Og så skal liksom mammaen bare gå!? Nei, jeg tror seriøst at det blir pappaen som må bli med henne på tilvenningen. Sånn som det ser ut og føles nå kommer jeg ikke til å takle det. Jeg har en knapp måned på å psyke meg opp på. Har begynt å skrive navnet hennes i klær og diverse. Og vi snakker om barnehagen hver dag.

Har begynt å fått taket på heklinga nå. Iallefall litt. Denne skilpadden er fra boken til Mia, hun har denne bloggen. Ferien vår er slutt, og til uka skal jeg jobbe på dagsenteret + arbeidshelg på dementavdelingen. Gleder meg:)

Deilig med kveldsmat nå. Etter en liten trimtur ventet hjemmebakt brød, og det er ikke hverdagskost i det solemske hjem... Som jeg har sagt før; jeg trenger et år eller to på husmorskole! Lære meg å bake store luftige brød, vanne planter, stryke klær, brune saus... *sukk*...

god kveld til alle:)

Ingen kommentarer: