lørdag, november 08, 2008

mobilholdere med ny vri:)

Endelig kom lillegutten til Anne:) Og det var på tide! Tror ikke det var verdens letteste fødsel nei. Fødselsdagen til lille Leon ble altså 4.11.08, og jeg gleeeder meg til å se han:) Gratulerer så masse kjære Anne!
Apropos fødsel... I går var jeg og Stian på omvisning på føden. Greit å vite hvor vi kan parkere, hvor vi skal gå osv... Syntes det var veldig rart å være der... Vite at neste gang vi kjører dit, da er det alvor! wæææ! litt under 5 uker igjen nå. Pakke sykehusbagen? næææ... ikke ennå.

I dag blir det mobilholder-sy-maraton. Har fått mange nye bestillinger, så det er bare å henge i! En litt ny vri har holderne også fått. Bruker stempel som dekor. Ble veldig effektfult synes jeg:) Nå må jeg bare komme meg på ikea og kjøpe mere stoff. Begynner å bli tomt...

Strålende dag i dag! Sola skinner, og hadde vi ikke vært funksjonshemmet begge to, skulle jeg tatt med Stian på tur:) ... men, men... Vi hinker og uffer oss, og kommer oss ikke langt uten hjul for tiden. Stian har senebetennelse i foten og har fått beskjed om å holde seg i ro... Kan noen fortelle meg hva vi kan finne på som ikke innebefatter for mye gåing, og som ikke koster noe? ...husarbeid er ikke et velkomment forslag... (selv om flinke mannen står og vasker kopper akkurat nå) hm...

Nei, nå er det frokost:)
Ønsker alle ei GOD helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh ja gör det! Det är så gott att lyssna både när man beger sig till något ställe och innan man ska somna.. ibland vaknar jag av att han som läser höjer rösten och skriker när det händer något och sätter mig upp med ett ryck..haha.. då har jag somnat med boken..:D
Det blir så spännande med er lilla klimp.. vi får se hur länge hon vill stanna där inne.. förstlingarna har ju en tendes av att stanna lite till.. men vem vet..hihi! tänk om hon time:ar julafton..:O
Klem!