tirsdag, november 11, 2008

Meiseboller og andre boller.

Ja, endelig har pippipen fått seg mat:) Enda har jeg bare sett kjøtt- og blåmeiser forsyne seg med stor apetitt utenfor døra vår, men håper jo på en dompap eller to etterhvert:) Hi-hi:) Her fryder man seg over de små gleder i hverdagen! Det skal være sikkert!

Jo, Det er en sak jeg har tenkt mye på i det siste. Og som virkelig har vært med på lette lange dager, og fylle meg med varme og takknemlighet. Min kjære, kjære familie og min svigerfamilie. Fra dag 1 i svangerskapet har jeg hatt full støtte fra begge hold! De har gledet seg med oss, og sørget for oss. Økonomisk og psykisk. Jeg aner ikke hva vi skulle ha gjort uten foreldrene våre! TUSEN TAKK! Mamma og pappa er jo helt tussete for tiden! Å, det er så godt å se at de gleder seg! Mamma kommer ofte å sier: "Se her Kristin, se hva mormor har kjøpt til Eline!" I helgen måtte pappa dra henne vekk fra hyllene med babystæsj på mega... Hun hadde så lyst til å kjøpe en pakke med nyfødt-bleier:D Og når mamma stryker over magen min og snakker til babyen, ååå... jeg blir så rørt og GLAD! Og pappa, min gode, gode pappa... Han sa her en dag med litt sørgmodig stemme: "Ja... jeg spurte nå på jobben om jeg kunne ta ut bestefarpermisjon, men det var visst ingenting som het det..." :D Men istedet var han veldig fornøyd med å ha tatt ut mye ferie i jula, sånn at han kunne får være sammen med barnebarnet sitt! Er det noe rart jeg tror at babyen vårres kommer til å få de godeste besteforeldrene som finnes!!!!?!

I dag er det 4 uker igjen til termin! Det er ikke mange dagene det! Lillemor er ca 44 cm lang og 2700 gram! Og som sagt ligger hun langt nede i bekkene mitt og presser til en hver tid på blæra... Jeee... Men selv om vi begynner å bli fryktelig utålmodige, er det nok best at hun blir her inne i noen uker til...

Nå har jeg sydd flere mobilholdere:) Har vært i skuffen til mor og plukket ut litt andre stoffer enn de jeg brukte sist. Så nå er det bare å fortsette å bestille:D
Bilder av flere typer finnes i et innlegg lenger ned på bloggen.



Nei, jeg får vaske og rydde litt til helga jeg... Åsså har jeg et par gardiner som skal syes... Så nå er det bare å henge i:)

Ha ei trivelig helg!! Tjolahopp;)

Ingen kommentarer: