onsdag, november 26, 2008

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD


Regler:
Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


(Så nå er det gjort! Gleder meg til å lese flere svar på bloggene rundt om:) Passet meg fint å gjøre dette i dag. Har vært våken siden fem i mårrest, så nå er oppvasken tatt, jeg har hengt opp klær, og badet er vasket... og der passerte klokken akkurat sju:D)

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?: nei, lykkelig forlovet!
2. Är du lycklig?: ja, det sa jeg i stad!
3. Är du uttråkad?: …veit ikke helt hva det betyr jeg…
4. Är du ledsen?: kan bli trist iblant ja. Hormoner kanskje?
5. Är du italienare?: nei. Men mamma tror hun har litt portugisisk blod faktisk. (om det har noe med saken å gjøre)
6. Är du cool?: To cool! Yo, yo!
7. Är du från Irland?: nei.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: japp!

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: åh… ja:) *sukk*
2. Har du någon gång blivit sårad?: m-m.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Ja, da.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: barneskoleforelskelse…
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: stian har fått et par ja.
6. Har du haft en hemlig beundrare?: opptil flere. …liker jeg å tro.
7. Är du kär?: lykkelig forelsket!
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: JA!

TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: eller hva? lunar?
2. Hår eller ögon?: øyne ja.
3. Katter eller hundar?: puuuuus!
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: bestevenner
5. Coca-Cola eller Pepsi?: vann egentlig.
6. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Hjemme. I en god armkrok.
7. Pengar eller lycka?: penger er ikke alt her i verden nei.
8. Dag eller natt?: ettermiddag?
9. Msn eller mobil?: mobilen

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? Rømme hjemmefra? Har aldri gjort det jeg.
2. Brutit nåt?: et løfte f.eks? mja….
3. Gjort nåt du ångrar?: uff. Ja… Jeg stjal en bug da jeg var liten.
4. Hoppat Bungee Jump?: nei?
5. Ljugit för någon du tycker om?: har nok det ja…
6. Ätit en hel tårta?: nei, kake er ikke sååå godt.
7. Gjort bort dig offentligt?: ja. Har driti meg skikkelig ut.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nei
9. Gråtit när ett husdjur dog?: ja.
10. Velat försvinna?: Å ja! Hvor er spaden når jeg trenger den???

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde: den gikk til tante Torild
2. Telefonsamtalet du fick: fra huseieren
3. Personen du var med: Stian
4. Roligaste grejen som hänt: juleverksted hos hanne + deilig middag m stian
5. Personen du smsade: mamma
7. Du skrev till på myspace: ingen…
8. Du kommenterade: "næmmen, e du og våken så tidlig da lille vænn!" til babyen som nettopp kjørte en fot oppi ribbeinet mitt...
9. Du tillbringade natten med: min kjære
10. Du kramade: også min kjære

Ingen kommentarer: