tirsdag, november 04, 2008

MØKKADAG!

Men det var i går... Det finnes dager da man ikke brurde stått opp... Og for all del; Man burde holde seg unna andre mennesker. Da den du elsker høyest går deg så til de grader på nervene. Uten at stakkaren skjønner hva han har gjort... Og som regel har han ikke gjort noe for å fortjene den stille vreden min heller... Det finnes dager der jeg ikke har lyst til å åpne kjeften min. Hjernen min er tom ... eller er det kaos der? Og jeg ønsker IKKE å snakke om det!!!! Det er dager hvor alt jeg prøver å foreta meg går i vasken. Ingenting funker som det skal. Og dager hvor jeg ikke orker å løfte en finger. Bare for at jeg ikke orker det!!!
Hvis man blander alt dette i en gryte, og heller oppi en dæsj hofteverk, litt økonomisk hodepine, og noen dl oppgitthet har du gårsdagen min. "Hormonella Devill", that's me!

Men det var gårsdagen. I DAG ER ALT MEGET BEDRE*, dog hofteverket øker i intensitet jo feitere jeg blir... Var hos jordmor i dag. Hun lille har lagt seg med hodet langt nede i bekkenet, og alt virker normalt:) Det er godt! Nå er alle organer og hele henne ferdig utviklet. De siste ukene i magen skal hun bare legge på seg, og bli rund og god!

*store bokstaver for å illustrere at det også står skrevet NOE positivt i dette innlegget.

... Ja apropos babyer... Jeg går rundt i spenning og venter på lyd ifra Anne... Fødselen er igang endelig, og jeg gleeeder meg til å hilse på den nye borgeren etterhvert. Føler med Anne nå, og håper alt går bra!
meg og meget høygravide Anne, tatt på lørdag. Rart å tenke på at neste gang jeg ser henne er hun mor!

Nei, nå skal jeg brodere ferdig et borderi jeg broderer... HA-HA.

Ha en fin dag der ute;) tjo heiii!

1 kommentar:

Marion Kristina sa...

sånnre daga har æ hatt my av i det siste.. det e no herk..
men glad du føle dæ bedre:)

hehe, fotokunstverk å fotokunstverk:p
D ska du nå få gratis om du e interessert :p

æ tar bare bilda, i forhold t d æ har lært og innstillingan æ kan :)

på den fakkel bilde, e det liten dybdeskarphet, d e æ førnøyd med da.. altså bare den fremste fakkelen som e fokuset og resten i bakgrunnen e ufokusert..det har nå med instillingan på kameraet å gjør...jupp jupp ^^
har litt lyst å bli fotograf, men vet ikke helt.... tihi..

gla i dæ<3<3 klem