mandag, november 17, 2008

Julegaveshopping!

Ja, jeg fikk endelig rotet meg avgårde til Nidaros by, med sekk på ryggen, visakort med penger på, en sirlig utfylt julegave-handleliste -08 og ei blære i konstant klem. Hanne ble utnevt som bærer, og tok oppgaven på strak arm! Tuuusen takk for hjelpa søstra mi!
Det ble noen poser... Men jeg synes da vi var veldig effektive og flinke! Fulgte lista mi til punkt og prikke, og budsjettet holdt:D Ja... Det ble noen svippturer innom forskjellige barneavdelinger rundt omkring... men bare for å SE! Så mange nydelige små kjoler! Hun lille må jo pynte seg til jul! ... ja, vi får se da, om det blir kjole etter hvert:)Kakaopause på Byhaven. Søstra mi. Er hun ikke søøøøt!?!

Søndags formiddag gikk med til å pakke inn julegavene, nynne julesanger og spise kelmentiner:) Koooseliiig!På ettermiddagen fikk vi besøk og! Av Anne og Leon:) For en nyyydelig gutt! Med masse, masse hår! hm... Klarer ikke å fatte at det snart er vår tur! Leon testet ut både vippestol og stellebord... Neste gang en baby ligger på stellebordet er det VÅR baby! ...nei, det er for stort! Lurer på om det kommer til å gå opp for meg snart? At jeg snart er mamma!? HÆ???!? Stian! Vi skal bli foreldre!!! SKRÆKK! Vet du, vi må øve oss på å slå sammen vogna... og ta ut og sette inn barnesetet i bilen... forberede oss på søvnløse netter, barnegråt, bæsjelukt og gulpeflekker... Likevel kan jeg ikke noe annet enn å glede meg! åh... Jeg GLEDER meg!!!Noen bilder av guttene mine til slutt:Baseball på Nintendo Wii... Det er ikke bare, bare! Her risikerer vi liv og lemmer!Lille-pus, Lillebror og min elskede mann:)

Ingen kommentarer: