søndag, november 21, 2010

Fine helga!

gårsdagen var stappet med høydepunkter! Den herlige vestlendingen Namaste hadde invitert til bloggetreff på café i Tr.heim, og du, så koselig det var å treffe damene bak gult hus i svingen, skjerstad, kreativ impulsiv, barbros lille verden og mirthful live! Var selvfølgelig litt skeptisk og veldig spent på tur inn til byen! På en måte føler jeg at jeg kjenner de litt, men fakta er jo at jeg kun leser noen få bruddstykker fra deres liv, og kun det de velger å dele på nettet. Og jeg gjør meg opp mitt bilde av disse damene. Sikkert akkurat slik som de har gjort seg opp et bilde av meg:) Iallefall, jeg hadde ingen ting å frykte, og de to små timene sammen med dem gikk unna! Skravla gikk, og damene var bare så koselige!

 Etter vellykket bloggetreff stod julemesse for tur. Eline traff tre småvenninner fra barnehagen der, og de fant tonen med en gang! De ropte på hverandre, holdt hendene, sprang opp og ned fra scenen, og klatret på korbenkene:) Herlig å se på de! Så store de har blitt! De begynner virkelig å sette pris på hverandre, være oppmerksom på den andre og ha det gøy i hverandres selskap!

Fra julemessa bar det avgårde til byen nok en gang! Barnefri for oss og middag på restaurant:) Og ikke minst; Harry Potter and the deathly hallows! Endelig! Å, jeg har gledet meg til denne filmen! Og vært fryktelig spent! Jeg er veldig fornøyd, men skjønner godt at de som ikke har lest boka synes den blir langdryg og litt kjedelig. For meg var den fantastisk! Selv om filmene blir dystrere og mørkere for hver film, (akkurat som bøkene blir det) har filmskaperne denne gangen klart å bevare noe av den lune humoren som finnes i alle bøkene. Det var humring og latter i salen mer en en gang! Nå er det kun en film igjen... Og forventningen er skyhøy!
Ikke nok med at mammaen fikk sett harry, tror dere ikke lillebollen i magen bestemte seg for å gi mammaen det første tegnet på at baby er der! Et lite drag langs 'mageveggen'! Som kiling:) Deilige følelsen! Blir nok hekta på Harry junior og!

I dag har vi hatt besøk av Ingrid C & co:) Feiret farsdag på etterskudd med kanelboller og gulrotkake:)

Ei deilig helg, men desversse ikke foto-dokumentert... Glemmer å ta bilder. Og det er synd, for jeg skulle jo hatt noen bilder i dette innlegget...

Ny arbeidsuke venter. Håper den blir bra! Ønsker alle en god start på uka!

4 kommentarer:

Eline sa...

Høres ut som en super helg! Ha en flott mandag videre. Vi skal rulle oss ut døren og titte etter julepynt :)
Stor klem til deg og nøtten i magen.

Anonym sa...

Ingenting er som de aller første sommerfuglvingene på insiden av magen... deilig, deilig!

Unknown sa...

At eg ikkje følge denna bloggen din da vennen!
Eg har nå visst fått den med meg og da men...

Anyways; sååå kjekt å treffa deg!
Blir litt ekstra gøy å følga med deg her inne og nå ja :o)

Så bra at heile helga di har vore så fin, nå blei eg glad! Og minsten som ga seg te kjenne og da :o) Harligt!

Bra at formen e blitt bedre jammen. Nå e det barra te å nyta resten av den spennande ventetida. GLEDE meg te å sjå kim så e inni der :o)

Klem på klem herfa!

gult hus i svingen sa...

ja, vi kosa oss på bloggtreffet:)
Så bra at dere har hatt ei flott helg:) Ekstra spennende å kjenne liv fra den nye verdensborgeren også:9
Du får ha lykke til videre i svangerskapet, så må vi få til et bloggtreff igjen:) Jeg skal ta initiativ til det:)
Koser meg med strutene jeg fikk av deg, enn så lenge hemger de på en hylle i stua:) Må jo opp i juletreet må vite:)

Klem fra Trine:)