mandag, november 15, 2010

Siste tann-innlegg

Eline hadde en mye bedre dag i går! Og i dag var hevelsene nesten helt borte! Hun reagerer ikke om vi kommer borti kinnet hennes lenger, og smilet er på plass:) Jeg er så lettet! Nå håper jeg at det lille såret oppi tannkjøttet vil gro fint, og at tannrestene detter ut som normalt når det er tid for det om noen år.
queen Eline av Medalhus (eller Eline Tannlaus om du vil)

Ønsker alle ei god ny uke! Nå nærmer det seg advent altså! Blir nok litt jule-pusling på meg denne uken. Harry Potter and the deathly hallows på lørdag. Og vi må ta farsdagsfeiringen på etterskudd! Denne helgen ble ikke slik som vi hadde tenkt. Tror uka blir fin:)

Klæm t allj!

3 kommentarer:

Eline sa...

Så bra at Eline er bedre!
Høres ut som en koselig uke dere har planlagt.Jule-pusling her og!
Ha en flott mandag.
Stor klem fra Eline

Anne sa...

godt å høre :) Får håpe denne uka blir bedre for dere!

Heldig du som skal se Harry Potter. Skulle gjerne jeg også, men har en liten gutt her som nekter å ta flaska og skal bare ha pupp.

Malu sa...

Godt å høre at det går bedre med Eline. Jeg er helt håpløst pysete når det er noe med øyenstenen min.Har grått mange mamma tårer jeg også.
Håper dere får en koselig uke uten mere tann-vont.