torsdag, november 04, 2010

Selvpleie

Såre ben etter ei travel uke. Nå er de godt plantet i grånnsåpevann. Strikking, tente lys og en kopp te. (...og julemusikk ...hysj!)  Jo, uka har vært litt utenom det vanlige. Og slitsom. Det er ikke hver dag man starter i ny jobb, og det tar på skal jeg si dere. Huet er stappa med info, masse nye navn og ansikter, og et lass med spørsmål. Jeg trives kjempegodt så langt, de er jo så snille med meg, 'gamlingene':) Men gleder meg veldig til ikke å være ny lenger. Tror det er noe av det værste jeg vet. Ikke være trygg i det jeg gjør, ikke vite hva som forventes av meg, ikke ane hva som kommer. 
(hadde ikke noe ilustrerende bilde til dette innlegget... Så da tar man hva man haver. Og som man gjerne vil vise frem selvfølgelig. Her er Eline og Leander:) Kusine og fetter:)

Dessuten begynner vi å se en ende på kjøkkenprosjektet vårt! Jeg er sååå glad for at det endelig ble noe av! Og vi har fått så god hjelp! Vi er heldige!!

I ettermiddag har vi vært i 2årsdag til Elines kamerat Leon. Vi ble invitert til Metro Lekeland, og ungene var i hundre! (En veldig pysete Eline koste seg med føttene godt plantet i bakken). 


Jeg prøver meg på ei ny blånisselue ettersom jeg gikk på superwash-fellen sist. 

Og vet dere forresten at det er jul straks!? Jeg er bittelitt stressa.

God kveld til dere:)

2 kommentarer:

Flora sa...

lykke til videre med oppstarten i jobb! skjønner du gleder deg til du er godt kjent.

takk for koslig kommentar! svarte ang. blomst på bloggposten. og så ga du meg inspirasjon til nye innlegg:)

Eline sa...

Bra du trives i jobben. Det er alltid litt slitsomt i begynnelsen. Blir nok enda bedre når du får satt deg ordentlig inn i ting.
Ja, jeg stresser med jul! Problemet er at det ikke er lenge til, men føler fortsatt det er for tidlig å starte på ting. Dilemma!
Ha en fin søndag.
Stor klem fra Eline og baby