onsdag, november 10, 2010

kirsebærprisen

Jeg venter med fredsprisen til jeg blir stor, og gleder meg stort over prisen jeg har blitt tildelt i dag:) Eller awarden om du vil. Denne har blitt tildelt mange flotte blogger og deres bloggerinner i Blogglandia! Nå sist Eline med bloggen Eline & baby in the basket. Akkurat nå er hun inne i en herlig julebloggeperiode! Mye inspirasjon å hente der altså! Og om litt skal vi alle få ta del i ventingen, spenningen, og forhåpentligvis tiden etter at lillegutten hennes blir født!

Dette er awarden;

Jeg har inntrykk av at kirsebæret er et meget fornøyd og positivt innstilt bær. Jeg er veldig glad for å få pris som kirsebæret på toppen:)
Som det fornøyde mennesket jeg er kommer det her tre ting jeg gjerne liker å gjøre.

# Å synge nattasanger til lillemor! Da ligger hun så godt i armkroken min, ser på meg med de vakreste blå øynene, smokken går opp og ned i munnen hennes mens den lille hånda er knyttet rundt koseteppet. 'Syng?' Sier hun, og mamman synger:) 'Vi har ei tulle', 'Billen Brum og humlen Hurre', 'Ingen er så trygg i fare' og 'kjære Gud, ta min hånd'. Så sier jeg; 'Sove godt i Jesu navn', og Eline sier 'amen':)

# De gode samtalene med mannen i mitt liv. I en travel hverdag blir det ikke tid og ork til mange dype samtaler. Og den setningen vi bruker oftest når vi kommuniserer med hverandre tror jeg må være: 'Hva skal vi ha til middag i dag da?'... Romantisk? Så, mannen min! Jeg er så glad i samtalene våre! De gode samtalene!  Jeg liker å prate med deg:)

# Siden jeg bare kan nevne 3 ting, blir det vanskelig å plukke ut den siste jeg-liker-å-gjøre-tingen. Men siden det straks er jul må det bli:
Jeg liker å glede meg til jul! Spise klementiner, lage julegaver, skrive julekort, pynte, spille julemusikk og alt det der:)

Det var tre ting det:)

Sender awarden videre til Anne og Ingrid:) Glad i dere! Dere er virkelig to herlige kirsebær:)

2 kommentarer:

Malu sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Malu sa...

Gratulerer!
Velfortjent!
Koser meg alltid med bloggene dine.
Ha en fin kveld!
Malu: )