onsdag, januar 19, 2011

Eline på reisefot!

Natt til å går skulle Eline ligge over hos min herlige søster, tante Hanne:) Eline gleda seg selvfølgelig, Hipp hulla og alt det der:) Vi tok fram tingeling-kofferten, og dette er hva Eline mente hun burde ha med seg på overnattingsbesøk:
fjernkontroll, dala-hest, div fargeblyanter, en slapp gammel ballong fra jordbærpikene, Lillebror og knerten-kassett, bestemordukke i plast, tøyfrukt, en 90-tallsmobil, men det viktigste av alt; Kose-teppet!!!

Med Stråhatten på hodet, var hun klar for overnattingsparty hos tanten sin:) HIPP HULLAAA!

5 kommentarer:

Størstepia sa...

Så herlig liten "globetrotter":-)!

Bare å rappe den gravidstatus-tingen inne på bloggen min:-) Jeg har jo selv gjort det!

God onsdagskveld til deg!
Klem fra størstepia

gult hus i svingen sa...

tidlig krøkes som god pakker skal bli...Så søt hun er, jenta deres:) Viktig at hun får ansvar tidlig....hun fikk vel med seg noe mer?

Klem fra Trine:)

tante Hanne sa...

Tante liker :)

Gollass sa...

Søteste stråhattpiken ever;-)
Klem Elin

Furuheim sa...

Hei takk for hyggelig kommentar inne hos meg, og for at du vil følge meg videre:)Så nydelig Elinejenta de er:)Kikket litt rundt her inne og du var virkelig en vakker brud også:) Vil gjerne følge deg videre også. kommer tilbake for det var noen tekniske problemer tror jeg fikk nemmelig ikke lagt meg til nå. Ha en fin kveld:)